martes, 8 de febrero de 2011

Monólogo: O Verán

    O VERÁN
Ai! O verán! Como me gusta a min o verán!
Estou na praia comendo esa empanada tan rica mentres me poño morena. O sol é o mellor porque con el estás quentiña. Métome na auga do mar e nado como se fose un pequeno peixe.
No verán estou feliz porque ademais non hai escola e podo durmir ata a hora que queira. No verán teño unha sonrisa de orella a orella. Márchome de vacacións unha semana a un sitio calquera e vou a un hotel con piscina.
Aii! Como me gusta! Oxalá que todo o ano fose verán.

Tania Silva 6ºB

2 comentarios:

Clara dijo...

O VERÁN É FANTÁSTICO!
Tes vacacións, podes ir bañarte á praia e tes moito tempo libre!

Encántame o verán,por esta razón, todos os anos disfruto moito del!

O teu monólogo é moi agradabre e divertido.

Carol dijo...

Me gusta mucho tu monólogo.Espero que escribas más cosas.